About طراحی سایت اقساطی

Wiki Article

طراحی سایت بصورت اقسطی با شرایط بازپرداخت ماهانه یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند.

طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت طراحي وب سايت و فروشگاه اینترنتی به صورت اقساط

من با شرکت های مختلفی تماس گرفته بودم و راجع به طراحی سایتی که مدنظرم بود صحبت کردم اما اکثر امکان طراحی سایت اقساطی رو نداشتن و من نمی تونستم کل هزینه طراحی سایت رو یکجا به پردازم.

به خاطر همه این دلایل شرکت شما رو انتخاب کردم و الان هم خیلی راضی هستم. خداروشکر می کنم که انتخاب خوبی انجام دادم چون تو این روزها شرکت های طراحی سایت خیلی زیاد شدند و آدم نمیدونه به کی اعتماد کنه.

سلام خواستم نظرم رو اینجا هم ثبت کنم با این که قبلاً به خودتون گفتم طراحی سایت اقساطی وبا هر خیلی به من کمک کرد یک سایت خوب و و درجه یک برای من طراحی کردید که بسیار ازش راضی هستند بیشتر از هر چیزی از شرکت شما و رفتارتون راضیم چون به موقع کارمو تحویل دادید و بسیار متعهد بودید.

ایجاد سایت اقساطی از آن جایی اهمیت پیدا کرده است که بسیاری از کسب و کارهای امروزی نیاز به وجود آن را احساس می کنند. همچنین کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که می توانند با ارائه خدمات و فروش محصولات به صورت اقساطی میزان فروش بیشتری داشته باشند.

از طرف دیگر در شبکه اجتماعی نظیر واتساپ شما به صورت مستقیم با مشتریان خود در حال تعامل می باشید اما نمی توانید گزینه هایی نظیر پرداخت و ارسال را در این شبکه داشته باشید. این در حالی است که با استفاده از یک سایت فروشگاهی شما به راحتی تمامی این گزینه ها و بسیاری دیگر از گزینه ها را در اختیارخواهید داشت. البته باید به این نکته اشاره کنیم که یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای نباید تنها به سایت فروشگاهی متکی باشد بلکه باید از تمامی شبکه های اجتماعی که می تواند more از آنها مخاطب و یا مشتری به مجموعه خود وارد کند استفاده کند و در آنها فعالیت داشته باشد.

داشتن وبسایت یعنی داشتن ویتریـن کسب و کار در دنیای اینترنت در ادامه از شما دعوت میکنیم  از تخفیفات ویژه طراحی وبسایت و فروشگاه اینترنتی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود استفاده نمائید.

اگر قصد دارید در این حوزه فعالیت داشته باشید، می توانید با رایان در ارتباط بوده و ثبت سفارش طراحی سایت قسطی را انجام دهید.

طراحی سایت اقساطی به صورت واحد انجام می شود. هر کسب و کار بر اساس سیاست هایی که دارد می تواند مدارک از مشتریان درخواست کند. برای مثال خلاصه صورتحساب با مهر بانک، تصویر و ارسال چک یا سفته و غیره از مدارک مورد نیاز به شمار می رود.

وبسایتی برای قراردادن موزیک برای دانلود با گروهبندی های مختلف و با امکانات متعدد برای نمایش تبلیغات تصویری و بنر ها و متنی و...

قرارداد طرح حمایت از کسب و کار مانند دیگر قراردادهای مجموعه آئین گستر در دو نسخه ارائه می گردد. نسخه ای از این قرارداد نزد آئین گستر بایگانی شده و نسخه دیگر به مشتری (کارفرما) تحویل داده می شود.

شایان ذکر می باشد که مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط با توجه به نوع پروژه شما و هزینه کلی پروژه حساب میگردد.

با داشتن یک سایت حرفه ای و کامل وارد بازار اینترنت شوید و در میان رقبایتان درخشنده تر به نظر برسید وظیفه ما در وب ترا طراحی سایت های شما مطابق با جدید ترین استاندارد های طراحی و رابط کاربری است

Report this wiki page